internetowe Biuro Obsługi Klienta

Korzystaj z nowej formy kontaktu !

Ścieżka edukacyjna

Wszystko co powinieneś wiedzieć o oczyszczaniu ścieków

Nowy szlak oczyszczania

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Miasta Zakopane

Dostarczamy wodę już od ponad 100 lat

Nasza historia rozpoczęła się w 1906 roku

Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w SEWIK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w Zakopanem

 

Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i pracowników, w Spółce SEWIK od 01 czerwca  2020 r. stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii. 

Oznacza to realizację zadań w szczególnym trybie:

 

  • zaleca się kontakt ze Spółką SEWIK przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej, 
  • bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest z zachowaniem zasady, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów, 
  • obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do biura oraz zasłonięcie nosa i ust,  
  • należy zachować odległość przynajmniej 2 metrów od pozostałych osób 
  • prosimy aby interesanci absolutnie nie przychodzili do naszej siedziby z kaszlem, gorączką, katarem itp., 
  • celem zwiększenia bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia do minimum czasu oczekiwania na miejscu, rekomenduje się wcześniejsze uzgadnianie – telefoniczne lub mailowe – terminu wizyty w Spółce.

 

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Spółki:

ul. Kasprowicza 35 c, 34-500 Zakopane

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numery telefonów:

Biuro Obsługi Klienta   18 20 24 461, 18 20 24 464, 18 20 24 468

Sekretariat   18 20 24 450

 

W przypadku konieczności wizyty w siedzibie Spółki wejście do Biura Obsługi Klienta otwarte jest od strony parkingu.

Przy wejściu należy zdezynfekować ręce oraz zasłonić nos i usta.

Prosimy Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad  i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w siedzibie spółki oraz w miarę możliwości o dokonywanie wpłat przelewami elektronicznymi.

W przypadku konieczności kontaktu bezpośredniego, prosimy o wcześniejsze telefoniczne lub mailowe uzgadnianie konkretnego terminu (dnia i godziny), celem zwiększenia Państwa bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani za pośrednictwem strony internetowej www.sewik.com.pl

Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo klientów  Spółka SEWIK stosuje w pełnym zakresie zasady i procedury bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących przepisów m in. dezynfekcję pomieszczeń, blatów, stołów, klamek, pochwytów itp.