internetowe Biuro Obsługi Klienta

Korzystaj z nowej formy kontaktu !

Ścieżka edukacyjna

Wszystko co powinieneś wiedzieć o oczyszczaniu ścieków

Nowy szlak oczyszczania

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Miasta Zakopane

Dostarczamy wodę już od ponad 100 lat

Nasza historia rozpoczęła się w 1906 roku

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa wstrzymuje się przyjmowanie stron w obiektach i pomieszczeniach Spółki SEWIK do odwołania.

KASA NIECZYNNA

W dniu 02.04.2021 kontakt telefoniczny/mailowy możliwy do godz. 12:00. Wrzutnia na dokumenty pozostaje dostępna do godz. 15:00 

Jednocześnie zachęcamy do bezpłatnego rejestrowania się na naszej stronie ebok.sewik.com.pl  do Internetowego Biura Obsługi Klienta e-BOK, gdzie mogą Państwo m. in. aktywować e-Fakturę, dokonać szybkiej płatności elektronicznej, podać stan wodomierza, analizować zużycia, uzyskać wgląd do swoich należności oraz zgłosić awarię.

Kontakt:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nr telefonu:

Biuro Obsługi Klienta: 18 20 24 461;  18 20 24 464

Sekretariat   18 20 24 450 

 

Przepraszamy za utrudnienia, robimy to w trosce o Państwa i nasze bezpieczeństwo.

 

SEWIK Tatrzańska Komunalna 

Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.