Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa wstrzymuje się przyjmowanie stron w obiektach i pomieszczeniach Spółki SEWIK do odwołania.
KASA NIECZYNNA
W dniu 02.04.2021 kontakt telefoniczny/mailowy możliwy do godz. 12:00. Wrzutnia na dokumenty pozostaje dostępna do godz. 15:00
Jednocześnie zachęcamy do bezpłatnego rejestrowania się na naszej stronie ebok.sewik.com.pl do Internetowego Biura Obsługi Klienta e-BOK, gdzie mogą Państwo m. in. aktywować e-Fakturę, dokonać szybkiej płatności elektronicznej, podać stan wodomierza, analizować zużycia, uzyskać wgląd do swoich należności oraz zgłosić awarię.
Kontakt:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nr telefonu:
Biuro Obsługi Klienta: 18 20 24 461; 18 20 24 464
Sekretariat 18 20 24 450
Przepraszamy za utrudnienia, robimy to w trosce o Państwa i nasze bezpieczeństwo.
SEWIK Tatrzańska Komunalna
Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.