internetowe Biuro Obsługi Klienta

Korzystaj z nowej formy kontaktu !

Ścieżka edukacyjna

Wszystko co powinieneś wiedzieć o oczyszczaniu ścieków

Nowy szlak oczyszczania

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Miasta Zakopane

Dostarczamy wodę już od ponad 100 lat

Nasza historia rozpoczęła się w 1906 roku

SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisku: Kierownik Projektu Modernizacji Oczyszczalni Ścieków

 

Do obowiązków pracownika będzie należeć m.in.:

  • Pełnienie funkcji koordynatora w ramach realizowanego projektu inwestycyjnego pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków Łęgi i Spyrkówka w Zakopanem etap III
  • Przygotowanie   merytoryczne przetargów dla inwestycji w zakresie objętym umową na wykonanie zamówień publicznych.
  • Uczestnictwo w przekazaniach placów budów oraz odbiorach końcowych inwestycji.
  • Koordynacja działalności w zakresie określonym przez podpisane umowy inwestycyjnej oraz w zakresie realizacji tych umów.
  • Wykonywanie zadań w terenie związanych z koordynowaną inwestycją.
  • Opracowywanie harmonogramów realizowanych inwestycji.
  • Sporządzanie sprawozdań dotyczących inwestycji.
  • Rozliczanie zrealizowanych inwestycji.

 

Wymagania, które powinien spełniać kandydat:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowany kierunek inżynieria środowiska.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych.
  • Znajomość technologii oczyszczania ścieków – dodatkowym atutem będzie znajomość technologii osadowej i biogazowej
  • Komunikatywność.
  • Umiejętności zarządzania zespołem ludzi.
  • Umiejętność planowania i perspektywicznego myślenia.
  • Znajomość oprogramowania MS Project
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność efektywnej organizacji pracy,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych oraz urządzeń biurowych,
  • Umiejętność prowadzenia dokumentacji inwestycyjnej,
  • Prawo jazdy kategorii B, 
  • Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych.

 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. 
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
  • Pakiet medyczny.

 

Dokumenty aplikacyjne można składać:

  1. Elektronicznie (skan) na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  2. Osobiście w sekretariacie spółki.
  3. Pocztą tradycyjną na adres: 

SEWIK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 
ul. Kasprowicza 35 c 
34-500 Zakopane

 

Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych podpisanego oświadczenia: Klauzula zgody wraz z obowiązkiem informacyjnym (plik do pobrania: klauzula-oświadczenie.pdf)

 

Termin składania ofert do: termin 20 sierpień 2022

 

Uwaga: dokumenty aplikacyjne bez wymaganego powyżej oświadczenia nie będą rozpatrywane (zostaną zniszczone).