Dla klientów

Dla klientów

Zapraszamy Państwa do Biura Obsługi Klienta Spółki SEWIK. Biuro obsługi mieści się w siedzibie Spółki SEWIK w Zakopanem ul. Kasprowicza 35 c Pracownicy Biura zajmują się bieżącą obsługą klienta, wystawianiem rachunków, zawieraniem umów, przyjmują także zgłoszenia stanu wodomierza, zgłoszenia awarii i reklamacje. Warunki techniczne wydawane są przez Dział Techniczny – pokój 103 i 104.

 

Na naszej stronie internetowej mogą Państwo znaleźć informacje o sprawach, którymi zajmuje się biuro oraz zapoznać się z obowiązującymi procedurami.

Biuro Obsługi Klienta

tel. 18 20 24 464
tel. 18 20 24 461

czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30

Internetowe Biuro Obsługi Klienta
https://ebok.sewik.com.pl/

Dział Techniczny – Warunki i uzgodnienia techniczne

tel. 18 20 24 482
tel. 18 20 24 483

czynne poniedziałek, wtorek oraz czwartek, piątek 9:00 – 14.30

UWAGA: środa dzień wewnętrzny nieczynne.  

Skip to content